Czy leczenie lekomanii u kobiet jest trudne?

Postautor: mleczNAdroga03 » 17 maja 2017, o 23:18

Podejrzewam taki problem u jednej z moich bliskich koleżanek i bardzo się o nią martwię :( trochę czytałam na ten temat i dowidziałam się, że takie uzależnienie znacznie częściej występuje u kobiet niż u mężczyzn a w dodatku jest bardzo niebezpieczne jeśli chodzi o przedawkowanie leków a nawet samo to że zażywa się ich dużo i często co może bardzo zaszkodzić organizmowi. Zastanawiam się, jak namówić ją na leczenie, byłoby łatwiej gdyby była pewność że uda się wyjść z tego szybko. Wiecie może coś na ten temat, macie jakieś doświadczenia?
Awatar użytkownika
mleczNAdroga03

Postautor: lokalizacja » 18 maja 2017, o 02:10

Nie znam się na tym za bardzo ale tak na mój rozum to wiele zależy od tego jakie środki zażywa ta osoba bo wiadomo że leki mają różny wpływ na organizm. Tak czy tak na pewno bezpieczne to nie jest, w sumie każde uzależnienie jest niebezpieczne i kazde trzeba leczyć a tu masz rację, że leki mogą bardzo zaszkodzić, przecież można je nawet przedawkować i w ten sposób się otruć! Więc leczenie trzeba podjąć i to jak najszybciej, nie wiem jak to wygląda ale wydaje mi się, że łatwiej wyjść z takiego uzależnienia niż na przykład z uzależnienia od narkotyków bo one chyba jednak silniej działają, wywołują haj i w ogóle a leki chyba tylko szkodzą na organizm. Piszę to jednak tylko tak jak myślę, nie mam żadnej specjalistycznej wiedzy na ten temat

Postautor: mleczNAdroga03 » 18 maja 2017, o 05:06

Masakra :(
Awatar użytkownika
mleczNAdroga03

Postautor: efektowna » 18 maja 2017, o 06:21