Szukam studia fotograficznego na wynajem w Warszawie, kogo polecacie?

Postautor: superSłoik1997 » 16 lut 2017, o 05:20

Hej, jestem fotografem ze sporym doświadczeniem, wykonuję sesje reklamowe, tematyczne, ślubne, noworodkowe. Od lutego przeprowadzam się do Warszawy. Moje mieszkanie jest małe i nie nadaje się na przerobienie go na profesjonalne studio. Dlatego poszukuję jakiegoś gotowego studia na wynajem. Jeśli ktoś z was już pracował w jakimś warszawskim studiu i mógłby mi coś polecić, to będę bardzo wdzięczny.
Awatar użytkownika
superSłoik1997

Postautor: azela » 16 lut 2017, o 08:02

Ja pracowała w kilku. Oczywiście wszystko zależy od Twoich wymagań. Musisz odpowiedzieć sobie na pytanie czego oczekujesz. Dla mnie ważne jest też wyposażenie. Pod tym względem najlepsze będzie to https://bakarum.pl/. ściany ponad sześć metrow wysokości i pięć szerokości. To warszawskie studio fotograficzne na wynajem jest wyposażone w specjalną garderobę i wizażownię. Będziesz mógł przygotować modelki i modeli odpoweidnio dok zdjęć. Jeżeli chcesz mogę ci też podrzucić kogoś od wizażu. Jeśli twoje modelki przygotowują się same, to na miejscu będą miały wszystkie niezbędne kosmetyki.
azela

Postautor: HeyJoe » 16 lut 2017, o 09:57

Podczas wyboru studia pamiętaj o tym by mieć miejsce na szerokie kadr. druga sprawa to kolor ścian. najlepsza jest idealna biel. można wtedy odpowiednio grać światłem. może koleżanka się wypowie w tym temacie. Jeśli studio spełni te warunki, ja również bardzo chętnie z niego skorzystam.
Awatar użytkownika
HeyJoe

Postautor: azela » 16 lut 2017, o 10:57

Jak najbardziej. Z tego co wiem, ściany są systematycznie odświeżane, żeby każdy fotograf miał odpowiednio jasne tło. aha i jeszcze oprócz tego mają tzw. tła autorskie. Jak a ktoś chce może skorzystać. Ja nie potrzebowałam, preferuje biel i późniejsze dodawanie tła, ale wiem , że niektórzy wolą od razu pracować na konkretnym tle. także możliwości jest sporo.
azela