Chcę studiować kierunek dietetyka w Warszawie – podpowiedzcie gdzie

Postautor: Han3czk4 » 24 sty 2017, o 23:49

Dzień dobry! :) Niedługo kończę liceum i chciałabym zacząć w Warszawie studia. Chodzi o kierunek dietetyka konkretnie, bo się tym bardzo interesuję i na 100% właśnie tym bym się chciała zajmować w przyszłości. Zależy mi, żeby to były możliwie praktyczne studia, bo jak najszybciej chce mieć zawód już po 3 latach, a nie się aż do magisterki uczyć mnóstwa rzeczy, pewnie w większości niepotrzebnych. Jeżeli ktoś z was z doświadczenia poleca którąś uczelnię, to będę wdzięczna za pomoc.
Han3czk4

Postautor: casie_mary » 25 sty 2017, o 01:25

Dziś jest na topie ten kierunek, prawie każda uczelnia go ma w ofercie. Powchodź na strony najbardziej znanych uniwersytetów, szkół itp. i się sama przekonasz, że teraz to nie ma z tym już żadnego problemu.
casie_mary

Postautor: LudwikPodolski » 25 sty 2017, o 02:50

No ale wiesz, dietetyka dietetyce nie równa. Ja na przykład studiuję na jednym uniwersytecie z czołowych w Warszawie (nie wymienię, żeby nie robić złej reklamy) i uważam, że mój program studiów jest strasznie biedny. Koleżanka, która studiuje w Poznaniu ma znacznie ciekawsze i lepiej prowadzone przedmioty i o wiele więcej praktycznych zajęć, a to przecież ma ogromne znaczenie.
Awatar użytkownika
LudwikPodolski

Postautor: perfekcjonista78 » 25 sty 2017, o 04:21

Ja bym tak od razu nie skreślał uczelni u nas w mieście. Moja siostra studiuje w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i jest bardzo zadowolona.
Awatar użytkownika
perfekcjonista78

Postautor: efektowna » 25 sty 2017, o 04:41